torsdag 12 juli 2012

Poleintensiv pass 3

Gick bra idag på passet! Stretchen kändes helt ok, inget konstigt ont ngnstans och jag har nu bestämt mig för att stretcha höftböjare varje morgon. Om jag blir vigare i den kommer min spagat och split bli mycket bättre. På själva Poleklassen gjorde vi lite olika trick som ja tyvärr inte kommer ihåg namnen på. Det första vi gjorde var Ayesha till flaggan. Det tricket går inte så bra för mig. Har svårigheter med Ayeshan men den SKA sitta efter nästa vecka. I övrigt gjorde vi tricken som jag har lyckats fånga på bild. Dock är vinkeln inte helt optimal...Vi avslutade med lite handsprings och sedan plankan i tre minuter...




2 kommentarer:

  1. Jättefint trick den som är längst ner på bild. Den skulle jag vilja testa. Kul att du satte Ayscha också :) Vet du förresten om det finns OP nu?

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu tror jag att Op är stängt i en vecka iaf. Intensiven är precis slut... Vi får dra en op tillsammans sen i augusti:=)KRAM

    SvaraRadera