onsdag 18 juli 2012

Poleintensiv 6

Jag var inte på passet i måndags då jag hade jätteont i muskelfästet på höger baksida lår och i häcken. Det värkte och dunkade precis hela tiden, även under natten till tisdag. Var förmodligen en överansträngning och inflammation för idag har det varit mycket bättre och det kändes bra på träningen. Vi får se hur det går i morrn när musklerna blivit kalla igen. Ska knapra lite VoltarenT och Alvedon innan jag lägger mig. Det brukar hjälpa när musklerna bråkar.

På träningen gjorde vi en spinkombo och sedan lite trick med utgång från Ayesha. Det gick bra. Ayeshan känns helt lugn och jag känner mig start. Nu sätta den på min dåliga sida bara.

Vi får se vad träningen i morrn kommer att bjuda på...:=) Har dessvärre ingen bild från idag men jag ska försöka ta några i morrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar