tisdag 5 juni 2012

Shoulder Mount, Lunch Box och Butterfly


Idag körde jag, Emma och Clara lite OP innan vi skulle ut och äta . Det gick bra tycker jag! Kände mig stark och klarade både lunch box själv ( behövs förbättras!!) Övade på lite shoulder mount klättring och superman till shoulder mount. Gick bra det med, eller iaf helt ok!

Efter passet åt vi på en koreansk restaurang. Supergott!

En liten stillbild från lunch box:en. Kass kvalité men det får vara så...

Nu ska jag titta på Sex and The City och äta lite choklad!



2 kommentarer:

  1. Ser super ut! Har aldrig provat shouldermountklättring, får sätta det på min lista av tusen saker att göra efter min vila är slut ;)

    SvaraRadera
  2. Tack:=) den e inte svår, man måste bara fåt till benen rät men ja lyckades inte så supersmidigt här dock. Kan visa när din vila är över:=) KRAM

    SvaraRadera