onsdag 30 maj 2012

Vårruset !!


Idag har det vart en riktigt bra dag! Höll i en utbildning av Scanworlds självbokningssystem för ett It-företag som är en ny kund till oss. Det gick bra! Tekniken var med mig och jag tror att det var uppskattat.

Kl 19.00 sprang jag och några ladies från jobbet Vårruset. Vi hade tryckt t -shirtar med vår logga och vår slogan " När resan är en viktig del av affären" så det var lite laganda. Sprang 5 km under 27 så jag är nöjd. Det var flera tusen som sprang så d var lite halvtrångt. Efter vi hade sprungit fick man lite picknick så det var mysigt. Rätt kallt var det ikväll, inte mer än 10 grader. Blev taggad och tänkte anmäla mig till tjejmilen som går i september.

Det enda tråkiga var att jag missade mina stretchkurser som jag tar på NPS på onsdagar.. Men jag får ta igen de nästa vecka.

Imorrn är det SBTA ( Swedish Business Travel Association) hela dagen med leverantörer och kunder i resebranschen så jag ska krypa till kojs snart.

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar