tisdag 29 maj 2012

Första inlägget!





Körde Op idag med Rebecca. Gick ganska bra, lite småskraj som vanligt i vissa tricks men jag klarade till slut Handspring för första gången helt själv och även Brass Monkey från Cross knee release!  Vet inte riktigt vad tricket heter på bilden men det ska iaf övas på. Måste sträcka ut armarna...

Direkt efter passet for jag till Liljeholmen för att träna med Babalao. Mina klackskor hade gått sönder i spännet så jag fick köra i strumpor... Såg väl sådär halv snyggt ut men det gick ok. På lördag ska vi showa på SaSuCa ( Salsa Summer Camp) som är på brygghuset. Ska bli skit kl!

All for tonight!
Cheers
Caos

2 kommentarer:

  1. Duktigaste Camilla! Jag är alltid så imponerad av dig min fina vän! Puss Becca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gullis, eh den där kan ju du med! Dessutom behövs den tränas på men taaack:=). MIss you puss

      Radera