måndag 8 juli 2013

Janeiro, meathook och simning


Igår var det en produktiv dag=) Först var det babyshower för min kusin, jättemysigt bara några få st som va där och solen strålade. Sen for ja iväg till studion och fick äntligen till janeiron. Märkte dock att mitt nedersta ben var lite långt ner men tyckte det blev rätt coolt på bilden iaf.  Sedan körde jag meathook och en kombo på spinny. Kombon såg lite trött ut så jag ska göra den imorrn och filma istället.

På kvällen var det tänkt att jag och Fia skulle springa men jag fick plötsligt ett ryck för att simma istället. Simmade väldigt mkt upp till att jag var 16 men slutade sen. Sedan dess har jag inte vart i en bassäng och provat överhuvudtaget... Men igår var d premiär och d var en underbar känsla. Lite jobbigare än vad jag kommer ihåg bara=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar